Inici > CC FF Grau Superior > Patronatge i Moda > El curs

Acte Premis Recerca Jove 2017.Dijous, 10 de Gener del 2019
El dissabte 22 de desembre, a les 12h, a l’Auditori de Barcelona es va dur a terme l’acte d’entrega de premis a la recerca jove. L’acte va ser presidit pel M.Hble. Sr. Quim Torra, president de la Generalitat de Catalunya, i va comptar amb l’assistència d’autoritats, premiats, representants de centres d’ensenyament, professorat i familiars.

L’acte va ser presentat per Àngels Chacón, consellera d’Empresa i Coneixement, que va exposar la importància de fomentar la vocació científica i tecnològica entre els joves, així com també que les dones estiguin més presents en el món científic.

Durant l’acte hi va haver la intervenció d’en Pol Llonch, un alumne premiat en anteriors edicions, i que actualment es dedica a la recerca veterinària.

L’exalumna del Cicle Formatiu de Patronatge i Moda, Julia Dornelles, va rebre un premi pel seu treball “Mc Intyre”, que consistia en la confecció de jaquetes texanes personalitzades.

En les intervencions es va donar molta importància a la recerca, la innovació i la creativitat, així com també al gran talent demostrat pels joves.

Aquests premis tenen la intenció d'animar els estudiants de Catalunya a treballar, conjuntament amb el professorat, en la realització d'estudis i recerques.