Barcelona iFestDimarts, 12 de Desembre del 2017
El dijous  30 de novembre  alumnes de Cicles formatius de grau superior d’Automatització i robòtica, de Laboratori de diagnosi clínica, de Disseny i producció per a plàstics i metalls i de Patronatge van assistir a Barcelona a l’iFest., un esdeveniment organitzat per la Generalitat de Catalunya per fomentar l’emprenedoria. la innovació, la tecnologia i l’emprenedoria.
A  l’iFest hi van participar al voltant de 6.000 joves  estudiants de batxillerat, FP i universitaris, d’uns 240 centres d’arreu de Catalunya. L’esdeveniment es va celebrar al Palau Sant Jordi de Barcelona.
L’iFest pretenia que els alumnes pre-emprenedors,  mostressin  el seu talent  i es plantegessin reptes  sobre  noves idees de negoci, per això es va fer un taller d'innovació disruptiva. Durant la tarda, els participants es van agrupar  en  equips de catorze persones, per crear i desenvolupar idees trencadores al voltant d’un dels reptes que se’ls va plantejar.
El dinamitzador de l’activitat era en Xavier Verdaguer, conegut multiemprenedor barceloní impulsador de diferents projectes d’innovació tecnològica a Sillicon Valley.

També es van fer una sèrie de ponències d’experts que actualment protagonitzen l'actualitat de la innovació. L’activitat, va estar conduïda per Lluís Marquina, presentador del programa de TV3 ‘Generació Digital’.