Visita al Fútbol Club OlotDilluns, 08 de Gener del 2018
El dilluns 11 de novembre, l’alumnat del SIEI de l’IES La Garrotxa van visitar el Futbol Club Olot i van poder fer una entrevista a 3 jugadors, l’Uri Santos, en Marc Mas i en Kike Sanchez i al porter de l’equip, en Xavi Ginard. Aquesta visita s’emmarca dins el projecte de les etapes de la vida. El nostre alumnat ha treballat des de la infantesa fins a la vellesa, realitzant entrevistes a diferents recursos com poden ser una llar d’infants, una residència per gent gran o un recurs per als joves. Per treballar l’adultesa, el propi alumnat va demanar entrevistar a algun futbolista, pensàvem que no seria possible, però gràcies a les facilitats de l’Unió esportiva Olot, vam poder aconseguir la nostra meta. Així que vam xerrar amb tots aquest futbolistes sobre responsabilitat, esforç, perseverança i moltes coses més a part de futbol. Moltes gràcies per compartir-ho amb nosaltres.