Inici > CC FF Grau Mitjà > Cures Auxiliars d'Infermeria > El curs

Sortida del CFGM de Cures Auxiliar d’Infermeria a VicDimecres, 09 de Març del 2011

El passat dia 24 de febrer els alumnes de primer de CAI van dirigir-se a Vic per a fer una visita a l’Hospital.  Les activitats que es van portar a terme van ser molt adequades al nivell dels estudiants i van organitzar-se de la següent manera:

Arribada a l’Hospital i paraules de benvinguda per part de la Direcció d’Infermeria.

Llavors va tenir lloc una presentació del Servei de Traumatologia a càrrec de la  infermera responsable d'aquesta àrea i una presentació del Servei d’Urgències, a càrrec de la Sra. Anna Custodi, infermera responsable del Servei d'Urgències i d'Atenció immediata. Aleshores es van fer dos grups i es van visitar els dos Serveis abans esmentats, de manera que cada grup va poder visitar els dos serveis.

La visita va estar molt ben planificada i del gust de tots els alumnes assistents.