Inici > CC FF Grau Mitjà > Cures Auxiliars d'Infermeria > El curs

Visita a Barcelona i a Vic dels Alumnes de Cures Auxiliars d'InfermeriaDijous, 16 de Febrer del 2012
Els dies 8 i 9 de febrer els alumnes de 1r de CAI vam celebrar les JOT (Jornades d’orientació al treball) i vam realitzar dues sortides.
El dimecres vam visitar l’Hospital General de Vic on ens van fer una benvinguda i una xerrada del servei d’urgències i d’Atenció dona-infant i a la tarda vam visitar el centre Sirius-Osona de la UVIC per l’autonomia personal i el centre de documentació de Serveis Socials Dixit-Vic, on vam fer diferents activitats de tipus pràctic amb material preparat per persones amb disminució, per exemple, per tallar una poma només amb una extremitat.
El dijous vam visitar el centre IES Salvador Seguí, un centre molt gran amb quatre plantes (antiga fàbrica tèxtil) on ens van fer una xerrada dels diferents cicles formatius que es cursen en aquest IES. Desprès vam fer una visita per les instal•lacions del centre i a la tarda vam anar pel centre de Barcelona i alguns alumnes van visitar l’antic hospital de la Santa Creu i de Sant Pau, a la zona de la Rambla.

Va ser una experiència molt positiva i esperem tornar-la a repetir.

Alumnes 1CAI.