A LA BIBLIOTECA TORNEM A PARAR LA TAULA PER AQUESTES FESTES.

AQUEST ANY US CONVIDEM AL BERENAR DE LA NIT DE NADAL

IMG_4658 IMG_4531BON NADAL!

EXCUSES PER LLEGIR

COMENCEM UN  NOU REPTE!

AQUEST CURS ENS PROPOSEM ARRIBAR A L’ALÇADA

DE LA GEGANTESSA D’OLOT 4,12 m

gegantessa olot                                                             US ANIMEU?

US NECESSITEM A TOTS I TOTES!

LA MEVA PARAULA PREFERIDA EN CATALÀ. 2

PRIMER PENSEM LA PARAULA

DESPRÉS L’ESCRIVIM

I COMENCEM L’EXPOSICIÓ AMB LA PARTICIPACIÓ DE TOTS ELS ALUMNES D’ESO I BATXILLERAT QUE HAN VOLGUT PARTICIPAR.

MOLTES GRÀCIES A TOTES I TOTS PER AJUDAR-NOS A CELEBRAR AQUESTA EFEMÈRIDE.

L'ENGANXEM AL VIDRE

L’ENGANXEM AL VIDRE

PER A QUE TOTS LA PUGUIN LLEGIR!

LA MEVA PARAULA PREFERIDA EN CATALÀ

Aquest any és l’any Fabra i us proposem participar com a grup a LA MEVA PARAULA PREFERIDA EN CATALÀ, un conjunt d’activitats proposades per l’ICO . A la tutoria, cada alumne ha de triar la seva paraula preferida en català i escriure-la en un paper per després enganxar-la als vidres de la biblioteca.IMG_4010 IMG_4011 OXMM3488

VIII TROBADA D’ALUMNES DE LLATÍ

Els alumnes de l’optativa de llatí de 4rt d’ESO, el darrer divendres 13 d’Abril, vam anar a la VIII trobada d’alumnes de llatí a Caldes de Malavella o Aquae Calidae (en llatí).Allà ens vam ajuntar amb alumnes d’ altres instituts que també fan l’optativa de llatí, en total érem uns 600.

A la biblioteca del nostre institut podeu veure una exposició de la trobada d’aquest curs a Caldes i de les trobades que s’han fet en cursos anteriors.

SANT JORDI

IMG_3107 ARRIBA SANT JORDI

I UN ALTRE COP VESTIM LA BIBLIOTECA DE GALA, NO US PERDEU LES NOVEIMG_3112TATS!!

HI HA MOLTS LLIBRES NOUS PER TRIAR I REMENAR

US ESPEREM!

RECICLA CULTURA

IMG_3065 IMG_3066IMG_3069

De nou, aquest Sant Jordi participarem a Recicla Cultura, la iniciativa de la Fundació Servei Solidari que promou donar llibres per tal que altres persones els puguin adquirir a un preu simbòlic el dia de Sant Jordi amb l’objectiu de finançar els cursos d’alfabetització i llengua que imparteix l’entitat des de fa 10 anys a prop de 2.000 persones cada any.

Molts ja coneixeu el funcionament de la campanya, però aprofitem per recordar-vos que per tal que sigui un èxit cal que ens doneu aquells llibres que teniu a casa, però que es troben en bon estat.

US ESPEREM A LA BIBLIOTECA PER SEGUIR PUJANT LA COLUMNA DE LLIBRES!

ANIMEU-VOS!

NOU REPTE

TENIM UN NOU REPTE DE LECTURA

L’ALÇADA DE LA FAÇANA DE LA BIBLIOTECA

ENTRE TOTS HO ACONSEGUIREP1050549M!   ANIMEU-VOS A LLEGIR I PARTICIPAR

UN MUNT DE LLIBRES

customLogo

hi_participem_petit

T’imagines posar un damunt de l’altre, tots els llibres que llegim durant uns dies?
Fins on arribarà el munt de llibres? Serà més alt que la “senyo”? Que la porta de l’escola? Que l’escultura més alta del poble? O potser més alt que el campanar?

I si comptem els que llegim entre tots? Segur que arribarem fins l’alçada de molts monuments coneguts i edificis notables… quins?

El nostre REPTE és arribar  a l’alçada del gegant d’Olot (4,5 m). HO ACONSEGUIREM?

figura-de-goma-gegant-d-olot

PREMI LECTURA EN VEU ALTA

CATALÀ EN UN TEMPS DE RÈCORD

UN ALUMNE PANJABI DE L’INSTITUT LA GARROTXA D’OLOT, CAMPIÓ DE CATALUNYA DE LECTURA EN VEU ALTA,  FA NOMÉS UN ANY QUE ÉS AL PAÍS

AKASHDEEP, GRÀCIES PER LA TEVA APORTACIÓ A LA NOSTRA BIBLIOTECA. LA CONSTRÏM ENTRE TOTS.