Inici > Mobilitat

Institut Garrotxa rep dos alumnes procedents d’Alemània dins del marc Erasmus+.Dilluns, 06 de Maig del 2019
L’Institut Garrotxa rep dos alumnes procedents d’Alemània, Janine Steininger i Michael Roßkopf, per a fer pràctiques en centres de treball dins el marc Erasmus + VET a l’empresa d’elaboració de productes càrnics Jordi Vilarrasa. Les pràctiques les realitzaran a l’obrador de carn de Sant Joan les Fonts i a la botiga de la Plaça del Mercat d’Olot, tot i que també realitzaran visites a diferents restaurants i empreses del sector càrnic de la comarca de la Garrotxa.

Ambdós alumnes estudien a l’escola de FP Berufssshule de Kempten amb qui tenim un conveni de col·laboració per als cicles de Producció Agropecuaria, Jardineria i Floristeria, Elaboració de Productes Alimentaris, Automatització i Disseny de projectes.