Inici > ESO > Segon cicle > Sortides

Els Alumnes de 4t d'ESO a les VI Olimpíades de Folosofia.Dimecres, 20 de Març del 2019
Els alumnes de 4t d'ESO de l'assignatura de filosofia han participat en les VI Olimpíades de Filosofia que es van celebrar el el 14 de març a Barcelona  El tema d'enguany va ser "Aparença i realitat en el món actual". L'alumnat hi ha participat en la modalitat presencial de dilema moral, en fotografia i en vídeo.

Sílvia Sellabona (amb la foto Melibea) i Berta Montoro (amb la foto Nina) en la modalitat de fotografia.
Elsa Rocher i Hèctor Velasco en la modalitat presencial del dilema moral.
Guillem Sanyes, Bernat Abel, Lluc Subiràs, Grau Martin i Marc Fernández en la modalitat de video.https://youtu.be/6QvYkAhNwmk

Els resultats del concurs es publicaran els dies 24 i 25 de març. El primer i segon premi de cada modalitat representaran Catalunya a les Olimpíades estatals que se celebraran el proper mes de juliol a Màlaga. Esperem expectants els resultats!