Enseñanzas

Inicio > CC FF Grado Medio > Jardineria y floristeria > El curso

Viatge Tècnic a Croàcia i Hongria dels alumnes de jardineria.Dimecres, 24 d'Abril del 2019
Els alumnes de jardineria van fer un viatge tècnic a Hongria i Croàcia on van poder visitar diferents jardins, empreses, universitat,... i el més important: conviure uns dies amb alumnes de una escola de Croàcia i practicar idiomes.

La primera jornada va transcórrer per els parcs i jardins de Budapest on van poder gaudir i aprendre moltes plantes a un dels jardins botànics que té aquesta ciutat.
A partir del segon dia ja ens vam desplaçar a la població de Domji Miholjac, una ciutat de 6000 habitants situada a la frontera amb Hongria al nord est del país. Allá ens va l'alcalde de la població per donar la benvinguda i ens van ensenyar un castell i els seus jardins.
El mateix dia vam visitat la Srednja scola , on fan formació d'agricultura i floristeria a part d'altres formacions, on ens van rebre amb l'orquestra de l'escola interpretant música tradicional.

El tracte que vam rebre per part dels professors i alumnes Croats va ser exquisit en tot moment i ens van portar a fer visites tècniques, culturals, tallers amb els seus alumnes,... Va ser una gran experiència per tots que cal agrair i convidar a que vinguin a visitar la nostre escola i el nostre país.

Vam constatar que aqui tenim molts més recursos que ells però que amb molta imaginació i esforç es poden aconseguir grans resultats académics a pesar de les pèssimes instal·lacions de que desposen.