Enseñanzas

Inicio > CC FF Grado Medio > Confección y Moda > El curso

Tants caps, tants barrets.Dilluns, 18 de Març del 2019
En motiu de les Jornades d´orientació i tecnologia, el departament de moda, ha organitzat un taller de disseny i creació de barrets. El taller, d´una durada de dos dies, anà  a càrrec d´Irene Garrigó, dissenyadora i professional del sector de la barreteria.
El taller constà de dues parts. Una primera on la Irene va fer una demostració de la tècnica de patronatge utilitzada per la confecció d’un barret i una segona, on cada alumne va crear i personalitzar el seu propi barret.
Partint del material escollit, cada alumne creà dos barrets seguint el següent procés: patronatge, tall, entretelat, col·locació de la cinta i confecció. Per últim, es realitzaren els acabats personalitzant els barrets segons criteri de cadascú.
Tot plegat, un taller amb una acceptació excel·lent per part dels participants, on van poder ampliar i aprofundir els seus coneixements.