Assemblea curs 2016/2017

El passat dijous 1 de desembre va tenir lloc l’Assemblea d’aquest curs 2016/2017.

20161201-Assemblea Amipa_ACTA

reunions Junta

Es celebren el primer dijous de cada mes de 20 a 22 hores de la nit. És important destacar en la primera part de la reunió la presència del director de l’Institut que ens informa de les novetats del centre.

properes dates:
Dijous 6 d’octubre
Dijous 3 novembre
Dijous 1 desembre
Dijous 9 febrer
Dijous 9 març
Dijous 6 abril
Dijous 4 maig
Dijous 8 juny.

Penseu que les reunions de l’AMiPA són les vostres reunions i qualsevol pregunta, suggeriment, qüestió, etc, es pot portar a la junta i parlar-ne.
Podeu trucar a l’Institut (972262200) i deixar l’encàrrec a la Marta Puigvert, assistir directament a la reunió de la … Continue Reading

ACTA DE L’ASSEMBLEA DEL CURS 2015-2016

Acta Assemblea curs 2015-2016.
ASSEMBLEA 2016 FEBRER
Presentació assemblea AMiPA 2015

INTERESSANT ARTICLE DE L’ARA SOBRE LES EXPULSIONS

L’EXPULSIÓ, RECURS EDUCATIU_211115_ARA

Projecte CLAU

Una Xarxa CLAU és un espai d’organització de voluntariat de mares i pares d’AMPA motivats i il·lusionats amb la finalitat de millorar els resultats dels esus nens, nenes i joves.
Més informació (pdf)

Escoltar els programes de l’Aula de Família

Tots els programes d’aquest curs estan penjats al web del IME els podreu escoltar directament, sense necessitat d’haver-los de baixar.

Quan entreu a l’enllaç per escoltar els programes veureu que apareix la possibilitat de clicar i escoltar-los de seguida.

L’Escola en Català: Ni un pas enrere!

ESCOLA CATALANA

CONCENTRACIÓ DILLUNS 12 DE SETEMBRE

Davant de la situació actual que qüestiona l’ús del català com a llengua vehicular a les escoles i instituts de Catalunya, la Junta de l’AMiPA de l’IES Garrotxa vol manifestar el seu convenciment més absolut que el català ha de ser la única llengua vehicular en els centres d’ensenyament catalans.

La utilització malintencionada dels drets lingüístics d’una proporció ínfima de famílies per part d’associacions i partits polítics minoritaris que basen la seva estratègia en la confrontació, no pot prevaldre sobre els drets de tot un poble ni … Continue Reading

ADHESIÓ

L’AMiPA de l’IES La Garrotxa s’ha adherit al Manifest Somescola.cat en defensa del model educatiu de l’escola catalana, de la immersió lingüística i del català com a llengua vehicular a l’escola com a eina essencial per a la cohesió social.
Podeu consultar el text complet del manifest en el següent enllaç: